Monday 19 December 2011

hah....
nie nak cerita... aku and mag's 7...
aku bukan geng dorang pun...
jup2x  aku nak kenalkan sorang2x...
aku kenalkan dari belakang yang pasnina orange 2..
nama  die nor diyana orangnye lemah lembut je..
tapi kecil2xnye pun...
haha
yang sebelah die 2 bukan mag 7 tapi member kelas aku...
nama die yasmin.. die 2 baik ngn aku...
haha
aku ngn die selalu simpan rahsia dalam kelas same2x...
yang sebelah die pulak namanya shahida... aku xrapat sangt ngn die...
hah yang duduk kat bawah pasnina purple 2..  nor syahirah..
xkan korang xknal kot..
haha..
yang sebelah die aku..
sebelah aku anak ustaz nama die siti rabi'atun..
aku suka tegok muka die mata die...
sempurna  sangt muka die... hehe...
yang sebelah tudung kuning rasyidah..
die gile... aku suka kawan ngn die...
yang sebelah tu ema... die nie series je...
haha...

No comments:

Post a Comment

FUNNY