Friday 20 December 2013

nothing like us nothing like you and me...

 Nama dia Hafizuddin.. I thing dia berbeza dari lelaki yang aku kenal...
dia ni jnis yang sibuk dengan kerja dia dan dia masuk sana sini volunteer..
tapi dia kuat merajuk.. memanglah dia jenis yang sibuk memanjang sampai kadang2x xda msa dengan aku... tapi dia jujur apa adanya dah dekat lima bulan dengan dia aku rasa macam baru semalam knal dia.. ini sesuatu yang menenangkan jiwa...
macam aku dengan hamzreen dulu xsampai sebulan tapi aku rasa macam dah lama sangat dengan dia... mungkin memang bukan jodoh kami... tapi hari demi hari aku berdoa agar hafiz jadi yang halal untuk aku.. dia tenangkan jiwa bila dengn dia.. kami susah nak ungkap saya sayang awk tapi kami tahu yang kmi saling menyayngi..
kami pun xmenonjol macam couple lain.. terjaga adab pergaulan.. aku harap dia menjadi imam aku suatu hari nanti sebab aku tahu dia boleh lindung aku dan tunjuk  ak  jalan  yang benar.. tapi jika bukan jodoh kami aku berdoa agar dberikan  hati  yang tabah  untuk  menjalani  semua  dugaan ini...

No comments:

Post a Comment

FUNNY